На що звертати увагу при оформленні повідомлення з оцінки впливу на довкілля

З метою попередження та уникнення помилок при оформлені документації з оцінки впливу на довкілля, а саме у повідомлені про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля звертаємо Вашу увагу на наступне.

Частиною другою пункту 8 Порядку ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 року № 1026 «Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля та Порядку ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля», визначено, що невідповідність документів положенням додатків 2-4 до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля, затвердженого Постановою є підставою відхилення документів, що вносяться до Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля.

Основні помилки при оформленні повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля:

  • Недотримання, форми повідомлення встановленої додатком 2 Постанови КМУ № 1026. Наголошуємо, що зміст повідомлення про плановану діяльність має містити 15 роділлів. Заборонено змінювати порядок надання інформації, не додавати зайвої інформації, що не передбачена додатком 2 до Постанови КМУ № 1026.
  • Невірне зазначення даних уповноваженого органу до якого подається повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, зокрема найменування органу (адреса, контактний телефон, електронна пошта), контактна особа. Просимо відповідально віднестись до заповнення цього розділу повідомлення. Оскільки, внесені недостовірні дані позбавлять права громадян брати повноцінну участь в процесі прийняття рішень. Зокрема, надавати свої зауваження та пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, в рамках громадського обговорення Повідомлення.
  • Некоректне заповнення розділів 2-3 Повідомлення щодо виправданих альтернатив. Наголошуємо про важливість даного розділу, зважаючи на імперативну норму закону України «Про оцінку впливу на довкілля» виправдані альтернативи (одна з виправданих альтернатив географічного та/або технологічного характеру має бути обов’язково). Технічна чи територіальна альтернатива є обов’язковою вимогою при розробці Звіту з оцінки впливу на довкілля відповідно до статті 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Опис планованої діяльності, місце її провадження, відмова від провадження планованої діяльності не є виправданими альтернативами. Зазначення таких даних буде порушенням вимог форми Повідомлення, що стане причиною відхилення такого Повідомлення.
  • В розділі 14 Повідомлення обов’язково зазначати вид рішення про провадження планованої діяльності, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, та орган, до повноважень якого належить прийняття цього рішення. Важливо зазначати вид рішення, щоб орган, який видає Висновок з оцінки впливу на довкілля міг оцінити на якій стадії проектування знаходиться зазначена планована діяльність.

 

0 відгуків

Залишити відгук

Хочете приєднатися до обговорення?
Не соромтеся!

Залишити відповідь