Екологічні уроки як крок у майбутнє

Вчора, 21 жовтня у читальному залі Наукової бібліотеки Львівського національного університету імені Івана Франка відбувся науково-практичний семінар «Екоосвіта у ботанічних садах і природних парках».

Семінар відвідали працівники департаменту екології та природних русурсів облдержадміністрації, Львівської міської ради, викладачі природничих факультетів університету імені Івана Франка, працівники установ природно-заповідного фонду.

Під час семінару спікери Ентоні Елісон та Чарльз Леннокс з Національного ботанічного саду Сіетлу та Ненсі Фішер-Елісон ознайомили присутніх з програмами, які реалізовуються в штаті Вашингтон у сфері екологічної освіти, показали, як в ігровій формі проводять заходи з екоосвіти та поділилися власним досвідом впровадження екоосвітніх програм.

На семінарі обговорили проблему сучасного світу – прив’язаність дітей до соціальних мереж, ігор та віртуального життя зокрема. Діти менше часу перебувають на природі, не користуються своїми відчуттями, в них частіше поганий настрій.

Так, згідно програми розробленої Ентоні Елісоном та Чарльзом Ленноксом екоуроки складаються з 5 етапів:

  1. Вступний урок який проводять шкільні вчителі.
  2. Урок за участі координатора проекту екоосвіти.
  3. Виїзд на природу, який включає квести, ігри, науковий експеримент та обід.
  4. Виїзд у природні території для висаджування дерев, квітів.
  5. Підведення підсумків.

Такий підхід до навчального процесу дозволяє покращити не тільки екологічні знання, але і загальний рівень знань та підвищує самооцінку у дітей.

За результатами семінару присутні подякували екологам Північної Америки за нові підходи у сфері екологічної освіти.

0 відгуків

Залишити відгук

Хочете приєднатися до обговорення?
Не соромтеся!

Залишити відповідь