Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка в форматі екологічного плакату «Екологія: змінюватися, щоб жити»

Журналом «Екологія підприємства» оголошено конкурс дитячого малюнка в форматі екологічного плакату «Екологія: змінюватися, щоб жити»
Прийом робіт: 1 травня 2018 – 15 листопада 2018
Визначення переможців: до 1 грудня
Нагородження переможців – грудень 2018

Етапи проведення конкурсу:

Учасниками Конкурсу є учні, вихованці, слухачі середніх загальноосвітніх шкіл, коледжів, училищ, зокрема й художніх, позашкільних навчальних закладів, трьох вікових груп:

перша група –авториробіт віком від 6 до 10 років;

друга група –авториробіт віком від 11 до 14 років;

третя група –авториробіт віком від 15 до 18 років

Конкурспроводиться за напрямом художньої творчості – малюнок, екологічний плакат.

Конкурсні роботи мають бути виконані за тематикою практична екологія– не лише проблема, а реальні дії, спрямовані на збереження та охорону довкілля (вформаті екологічного плакату з закликом, слоганом, девізом):

• сортування сміття

• використання вторсировини в побуті

• економія природних ресурсів та енергозбереження

• очистка води, грунтів та повітря

• екотехнології навколо нас

Приймаються лише індивідуальні оригінальні авторські роботи, що відповідають умовам Конкурсу;
Роботи, надісланіна Конкурс, не рецензують та не повертають авторам. Наданням роботи на Конкурс автор підтверджує цілковиту згоду з умовами Конкурсу, а також згоду напублікацію твору (конкурсної роботи) без будь-яких претензій щодо авторського права в подальшому;
Роботи можуть бути використані ТОВ «МЕДІА-ПРО» та «Редакція журналу «Екологія підприємства» для виготовлення друкованих матеріалів і тиражування, ГО «ECOtransformation» під час організації конференцій, семінарів, нарад, презентацій, виставок, для реалізації на благодійних аукціонах, транслювання на телебаченні та передачі до дитячих будинків, реабілітаційних центрів, соціальних закладів тощо.

Малюнки повинні відповідати таким вимогам:

1. На Конкурс подають малюнки у довільній графічній, живописній

формах, виконані олівцями, олійними,акварельними фарбами чи гуашшю;

2. Розмір роботи не має бути більшим за формат А-2.

3. Роботи не потрібно оформляти рамкою, паспарту, наклейками

тощо.

4. На зворотному боці кожної конкурсної роботи (або як додаток

до роботи) необхідно зазначити розбірливо українською мовою:

• назву роботи та слоган, девіз, заклик, що відображає основну

ідеюмалюнка;

• прізвище, ім’я, по батькові та дату народження автора;

• місце проживання (повну адресу) автора, контактний телефон,

електронну адрес (при наявності);

• сферу діяльності батьків;

• назву навчального закладу;

• прізвище, ім’я, по батькові методичного керівника.

Конкурсні роботи оцінюють за такими критеріями:

• відповідність роботи тематиці конкурсу;

• актуальність теми;

• практичне значення;

• втілення творчої ідеї та задуму автора;

• оригінальність та оформлення;

• ступінь самостійності автора під час виконання роботи.

Склад журі утворюють керівникиекологічних організацій, партнерів проекту, керівники департаментів органів виконавчої влади, до складу журі включають працівників підприємств, що належать до сфери освіти та охорони довкілля, представників спілок, закладів, підприємств і організацій культурно-мистецької сфери, представників громадських об’єднань, підприємств, установ і організацій, що сприяють екологічному становленню та розвитку дітей і молоді (за згодою), представники організатора конкурсу.

Результати засіданьжурі оформляють відповідними протоколами, які підписують усі члени журі.

Журівизначає роботи, що посіли І, ІІ і ІІІ місця. Переможців Конкурсу нагороджують відповідними дипломами, нагородами, цінними подарунками, їх список оприлюднюють у засобах масової інформації та на офіційному сайті конкурсу, сайтах організатора та партнерів проекту. Нагородження проводить організатор із залученням спонсорів та співорганізаторів проведення Конкурсу.

Автори робіт, які посіли 4-20 місця, стають лауреатами Конкурсу.

За можливостіпроводять виставкову експозицію найкращих робіт учасників, організовують їх показ на сайтах організатора і партнерів.

Організатором конкурсупередбачено онлайн-голосування для визначення переможця глядацьких симпатій на сайті конкурсу.

Роботи приймаютьсянаадресу:

02660,м. Київ, вул. Є. Сверстюка, 11 Б, а/с 185;

Контактний телефон: 044-507-2227,568-5138;

е-mail: marketing@mediapro.com.ua

Детальніше за посиланнямhttp://media-pro.com.ua/ecochildren/

0 відгуків

Залишити відгук

Хочете приєднатися до обговорення?
Не соромтеся!

Залишити відповідь