Роль природоохоронних територій в шкільному навчальному процесі

Роль природоохоронних територій в шкільному навчальному процесі
Природоохоронні території – базова платформа для організації науково-дослідної та пошукової роботи учнів згідно вимог Нової української школи.

В межах природного заповідника «Розточчя» відбувся районний науково-практичний семінар «Природоохоронна територія, як базова навчальна платформа Нової української школи» для вчителів географії Яворівського району

Захід проводився у формі інтелектуально-логічного квесту «Мандруємо природою Розточчя», який побудовано на логічних загадках та завданнях, які включали розповіді про історію заповідника, флору та фауну розточанського краю.

Зазначаємо, що одним з пріоритетних напрямків діяльності природоохороних установ є еколого-просвітницька робота. Вона полягає в поширенні екологічних знань і підвищенні обізнаності населення про цінність біологічного та ландшафтного різноманіття, формування екологічної свідомості та виховання поваги до природи.

Нагадуємо, що в межах Львівщини функціонує 10 природоохоронних установ зі спеціальними адміністраціями, одним із основних завдань яких є підвищення екологічної свідомості шляхом проведення заходів з екологічної освіти, а саме: природний заповідник «Розточчя», національний природний парк «Сколівські Бескиди», Яворівський національний природний парк, національний природний парк «Півічне Поділля», ботанічний сад Львівського національного університету імені Івана Франка, ботанічний сад Національного лісотехнічного університету України, регіональні ландшафтні парки «Знесіння», «Равське Розточчя», «Верхньодністровські Бескиди» та «Надсянський».